نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: علی کفاشیان در دوره ریاستش در فدراسیون چیزی برای فوتبال بانوان کم نگذاشت و بازگشت احتمالی‌اش بیش از همه به نفع بانوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریده شجاعی در زمان ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال در پست نایب رئیس بانوان فعالیت می‌کرد ولی بعد از رقم خوردن بعضی از اتفاقات، کفاشیان او را از این پست کنار گذاشت. این در حالی است که این روزها زمزمه بازگشت دوباره کفاشیان به فدراسیون به عنوان سرپرست و عضو هیات رئیسه برای فراهم کردن شرایط انتخابات به گوش می‌رسد.

شجاعی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: به هر حال فدراسیون‌ها بخصوص فدراسیون بزرگی مثل فوتبال بدون مشکل نیست و فراز و نشیب زیادی دارد. البته مشکلات فدراسیون فوتبال بعد از کفاشیان بیشتر شد. من هفت سال با کفاشیان کار کردم و می‌توانم به صراحت بگویم او در بخش بانوان که من مسئولش بودم هیچ چیزی کم نگذاشت.

نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: کفاشیان همه جوره از فوتبال بانوان حمایت کرد و ما به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم. اگر حمایت رئیس فدراسیون نبود به هدف‌هایمان نمی‌رسیدیم.

شجاعی با بیان اینکه از بازگشت کفاشیان خوشحال است، خاطرنشان کرد: کار کردن کنار کفاشیان برای من راحت و رضایت بخش بود. مطمئنم الان هم اگر وی به فدراسیون برگردد، بیش از همه به نفع بانوان خواهد بود چون تجربه بیشتری هم نسبت به گذشته پیدا کرده است.

وی در خصوص کنار گذاشتنش از سوی کفاشیان و اینکه آیا از دست وی به این دلیل ناراحت نیست؟ اظهار کرد: شاید کفاشیان در آن قضیه بی تقصیر بود. یکسری اختلاف نظرها پیش آمد و سلیقه ای برخورد شد. به این موضوع کاری ندارم و شخصی برخورد نمی کنم. حتی اگر کم لطفی هم در حق من صورت گرفته باشد ولی در حق بانوان کم لطفی صورت نگرفت. زمان کفاشیان برای فوتبال بانوان خوب بود و او نگاه برابر را نسبت به فوتبال مردان و زنان رعایت می کرد.

همسر مرحوم منصور پورحیدری در پایان صحبت هایش درباره مذاکراتش با باشگاه استقلال برای گرفتن مطالبات همسرش هم گفت: قرار شد دیگر در این خصوص صحبت نکنم. آنقدر حرف زده ام که خجالت می کشم بازهم چیزی بگویم. الان منتظر هستم بقیه خجالت بکشند! دلم نمی خواهد چیزی بگویم. هرچقدر حق طلبی کردیم صدایمان به جایی نرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.