کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: اگر ادعا می‌کنیم فوتبال‌مان حرفه‌ای است و پول حرفه‌ای می‌گیریم باید بتوانیم هر چهار روز یک بار هم بازی کنیم.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره صدور مجوز ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در ورزش برای شروع تمرینات تیم‌ها، اظهار داشت: شاید در اوایل موافق شروع دوباره لیگ بودیم، اما به مرور تعطیلات لیگ زیاد شد و الان برنامه‌ریزی برای شروع مجدد بازی‌ها سخت است.

وی افزود: اگر قرار است لیگ را شروع کنیم، باید فکری هم به حال فصل بعد کرده و فصل آینده را کمی دیرتر آغاز کنیم. اختلاف‌نظرهایی هم که درباره شروع لیگ بین باشگاه‌ها وجود دارد طبیعی است و هر کسی نظر خودش را دارد.

مربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه قرار است مسابقات لیگ برتر هر چهار روز یک بار برگزار شود، تصریح کرد: ما اگر ادعا داریم فوتبال‌مان حرفه‌ای است و پول حرفه‌ای می‌گیریم، مشکلی نباید وجود داشته باشد. شما نگاه کنید در اروپا هم هر چهار روز یک بار بازی می‌کنند. بازیکن بازی کردن را بیشتر از تمرین دوست دارد و به نظرم بازیکن اگر زندگی‌اش را مدیریت و خوب استراحت کند می‌تواند هر چهار روز یک بار بازی کند و مشکلی وجود ندارد.

دین‌محمدی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تمرینات تیم نساجی آغاز خواهد شد، گفت: فعلاً چیزی از سمت باشگاه به ما اعلام نشده است و از تاریخ شروع تمرینات خبر ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.