کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس برای از سرگیری تمرینات تیم تحت‌هدایتش به محل تمرین یووه بازگشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی راه‌راه پوشان تورین سرانجام امروز صبح (پنجشنبه) به محل تمرین تیم تحت‌هدایتش واقع در شهر تورین بازگشت تا بر ساختار تمرینات نظارت کند و برنامه از سرگیری تمرینات تیمش را با کادرفنی‌اش تنظیم کند.

این برای اولین بار است که مائوریتزیو ساری در دو ماه گذشته پا به محل تمرین باشگاه یوونتوس می‌گذارد، مرکزی که مجموعاً ۵۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد و تیم‌های مختلف این باشگاه از تجهیزات و امکانات موجود در آن استفاده می‌‌کنند.

آخرین باری که ساری در این محل تیمش را تمرین داد به تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) بازمی‌گردد، اما پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا، تمرینات و بازی‌های سری A به حالت تعلیق درآمد.

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد تیم‌ها از تاریخ ۱۸ مِی (۲۹ اردیبهشت) می‌توانند تمرینات گروهی خود را به طور رسمی از سر بگیرند، این در حالی است که تیم‌ها از هفته گذشته مجوز تمرین به صورت انفرادی را دریافت کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا و اتحادیه لیگ این کشور هم روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کردند این مسابقات از روز شنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) پیگیری می‌‌شود.

یوونتوس در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به لاتزیو در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست، این در حالی است که ۱۲ هفته دیگر از این مسابقات باقی مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.