کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سه باشگاه مطرح اروپایی قصد دارند با یکدیگر وارد معامله‌ای شوند که چند جابجایی‌ در این تیم‌ها به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه‌‌های اینتر و بارسلونا در صدد انجام معامله‌ای هستند که به موجب آن ژوائو کانسلو مدافع پرتغالی پیشین اینتر از منچسترسیتی جدا می‌شود و به جمع نراتزوری برمی‌گردد و اینتر هم به لائوتارو مارتینس اجازه خواهد داد که به بارسلونا برود.

طبق گزارش این نشریه؛ اینتر در صدد است مدافع سابق یوونتوس را که یک فصل به صورت قرضی برای نراتزوری توپ زد به جوزپه مه‌آتزا برگرداند و در صورت موفقیت در انجام این کار شانس بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینس با رقمی پایین‌تر از بند فسخ قرارداد ۱۱۱ میلیون یورویی او افزایش پیدا می‌کند.

بارسلونا برای جذب لائوتارو باید بند فسخ او را به نراتزوری بپردازد اما دفاع راست پرتغالی منچسترسیتی می‌تواند به کاتالان‌ها برای رسیدن به بازیکن موردنظرشان کمک کند.

جزئیات دقیق‌تر معامله سه جانبه اینتر، بارسلونا و منچسترسیتی به این گونه خواهد بود که بارسلونا مدافع خود نلسون سمدو را به منچسترسیتی خواهد داد؛ بازیکنی که پپ گواردیولا هم به جذب او راغب است. با رفتن سمدو به سیتی، کانسلو به اینتر می‌رود و اینتر هم به لائوتارو اجازه می‌دهد که به بارسلونا ملحق شود.

طبق گزارش کوریره؛ سمدو که ارزشش ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده ممکن است با کانسلو معاوضه شود و بارسلونا هم این بازیکن پرتغالی را به عنوان بخشی از رقم خرید لائوتارو مارتینس به اینتر خواهد داد. به این ترتیب بارسایی‌ها مجبور نخواهند بود که ۱۱۰ میلیون یورو فسخ قرارداد مارتینس ۲۲ ساله را به صورت نقدی بپردازند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.