کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با دیدن اعتراف اکبریان نسبت به اشتباهی که در قبال استقلال داشت بسیار متاسف شدم و امیدوارم از این به بعد نیاز به اعتراف نباشد.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعتراف اکبریان حداقل اثبات کرد که از استقلال حقی ضایع شده که اگر اینگونه نبود قطعا شرایط و سرنوشت لیگ تغییر می کرد. داوران از این قبیل اشتباهات زیاد در حق استقلال داشته اند و اکبریان یک تابو را شکست و حداقل به یک اشتباه بزرگ اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد سایر داوران هم اعترافاتی داشته باشند، آنوقت مشخص خواهد شد که چه امتیازاتی در این سالها از کف استقلال رفته است و حتی شاید عناوین و افتخاراتی که به واسطه این اشتباهات کسب نشدند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: نباید به سایر داوران توصیه می کردند مصاحبه نکنند این تصمیم ابهامات را در خصوص داوری ها بیشتر می کند. مگر نه این که اشتباه جزئی از داوری است، پس اگر این اشتباهات سهوا بوده باشد ایرادی ندارد که داوران به آنها اشاره کنند. اتفاقا این صحبتها را باید از جنبه مثبت نگریست چون اگر داوری با قصد و غرض سوت اشتباهی زده باشد به آن اعتراف نخواهد کرد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی برای استقلال و پرسپولیس گفت: این قانون هم خوب است و هم بد. از یک سو می بینیم دیگر تیم ها این حق را دارند و این ممنوعیت فقط برای سرخابی ها اعمال خواهد شد و این می تواند یک اجحاف در حق این دو تیم باشد. اما از یک سو می بینیم در گذشته تعداد زیادی بازیکن بی کیفیت به این تیم آمده اند که چیزی جز بار مالی نداشته اند و حالا این دو تیم باید بودجه زیادی برای پرداخت به این بازیکنان بی کیفیت تلف نمایند.

حسن زاده در خصوص احتمال شروع دوباره لیگ نیز بیان داشت: من نمی دانم فدراسیون قرار است چه تصمیمی در این خصوص بگیرد. اما امیدوارم تصمیم گیری در این خصوص آزمون و خطا نباشد و در آینده بابت تصمیمی که گرفته می شود پشیمانی به بار نیاید. این یکی از مهم ترین تصمیماتی است که فدراسیون فوتبال به اتخاد آن مبادرت می ورزد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.