ستاره پیشین اینتر اعتقاد دارد هموطنش باید قدر فرصتی را که برای او به منظور پیوستن به بارسلونا به وجود خواهد آمد، بداند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو میلیتو که خود بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ عضو تیم فوتبال اینتر بود و در ۱۷۱ بازی آمار ۷۵ گل زده و ۲۶ پاس گل را از خود برجای گذاشت و به این تیم برای کسب شش عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه‌گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا کمک کرد، معتقد است لائوتارو مارتینس آرژانتینی باید از فرصت به وجود آمده برای پیوستن به بارسلونا استفاده کند.

مهاجم پیشین اینتر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا، در تمجید از هموطنش گفت: لائوتارو به این دلیل در اینتر است، چون بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او از بودن در اینتر خوشحال است، اما بازی در بارسلونا کنار لیونل مسی، فرصتی عالی است. من اخبار زیادی در این خصوص شنیده‌ام، اما نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد. لائوتارو مهاجم کاملی است و در اینتر فوق‌‌العاده کار می‌کند.

لائوتارو مارتینس ۲۲ ساله با درخششی که در فصل جاری در اینتر داشته، نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است، اما در این بین بارسا علاقه بیشتری به جذب این مهاجم آرژانتینی دارد.

این مهاجم آرژانتینی که این فصل در ۳۱ بازی از رقابت‌های مختلف ۱۶ گل به ثمر رسانده و چهار گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ تحت قرارداد باشگاه اینتر قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.