سرمربی یاران مجید حسینی اطمینان داد که تیمش در فصل جاری سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه به عناوین قهرمانی دست خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی ترابزون‌اسپور ترکیه، حسین چیمشیر گفت: ایمان دارم که می‌توانیم در هر ۲ رقابت سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه قهرمان شویم. از زمانی که به عنوان سرمربی تیم ترابزون‌اسپور انتخاب شدم این مسئله را گفتم. اعتمادم به بازیکنان ترابزون‌اسپور بی‌نهایت است و تعداد زیادی از آنها را برای حل هر مشکلی در زمین در اختیار داریم.

سرمربی تیم ترابزون‌اسپور افزود: می‌خواهیم بازیکنانی با عقد قراردادهای ۳ تا ۵ ساله را به تیمم اضافه کنم و با رئیس ترابزون‌اسپور نیز در این رابطه صحبت کردم. انتظارها از تیم ترابزون‌اسپور بالا است و گاهی مشکلاتی را تجربه کردم. تلاش زیادی برای حل این مشکل و افزایش انگیزه انجام دادم. فکر می‌کنم این دوره را به خوبی سپری کردم.

سرمربی تیم ترابزون‌اسپور‌ درباره مبارزه با ویروس کرونا نیز خاطرنشان کرد: باید با ویروسی مبارزه کنیم که نمی‌شناسیم. اکنون که واکسن این بیماری وجود ندارد باید مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

ترابزون‌اسپور با در اختیار داشتن سیدمجید حسینی صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه است و شانس زیادی برای حضور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.