اولگنار سولسشایر از نمایش بازیکنانش در دربی منچستر رضایت کاملی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از برتری ۲ - صفر تیمش در دربی مقابل منچسترسیتی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نمایش شاگردانش را مطلوب توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: اشتیاق، نگرش، تعهد و ارتباط بین بازیکنان و هواداران برایم لذتبخش‌ترین بخش کار بود. بعضا حریف را پرس کردیم، آن‌ها را عقب نشاندیم و تلاش کردیم با جدیت بازی کنیم. کاری کردیم تا حریف اشتباه کند و از این نتیجه رضایت داریم.

او در ادامه افزود: آنتونی مارسیال و برونو فرناندس گل کاشتند. مربیگری در تیمی که چنین نگرشی دارد، مایه مباهات است. آن‌ها کل توان‌شان را به کار گرفتند. نمی‌شد درخواست بیشتری داشت. این بازیکنان پیشرفت خواهند کرد و آماده دریافت توصیه‌ها هستند. برای بازیکنان ما شکست دادن تیمی مثل منچسترسیتی فوق العاده است. برای آن‌ها خوشحال هستم.

او در ادامه افزود: رکورد کلین شیت‌های ما درخشان شده و اوضاع از این نظر در حال بهتر شدن است. با حضور برندن ویلیامز و آرون ون بیساکا در کناره‌ها در سیستم ۲-۵-۳ پر تلاش بودیم اما در نیمه دوم بیشتر ۱-۵-۴ ظاهر شدیم. سیتی در هنگام در اختیار داشتن توپ خیلی خوب است. آن‌ها را کنترل کردیم. هر لحظه امکان گلزنی رقیب وجود داشت. به همین خاطر دنبال گل دوم بودم. ۳ فرصت داشتیم که فقط دروازه‌بان مقابل بازیکن ما قرار داشت و می‌توانستیم کار را تمام کنیم. باید قدرت تصمیم گیری بیش‌تری داشته باشیم. تیم ما در مرحله یادگیری قرار دارد.

سولسشایر در پایان گفت: احساس می‌کنیم تیم در حال پیشرفتی هستیم. خواسته هواداران برای خوب کار کردن‌مان را حس می‌کنیم و آن‌ها هم شاهد عملکرد ما هستند. بنابراین اوضاع بهتر و بهتر می‌شود. هنوز در رده پنجم قرار داریم. برای رسیدن به چلسی و لسترسیتی باید امتیاز کسب کنیم، بنابراین موظفیم همین طور ادامه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.