کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران شایعات مطرح شده پیرامون تغییرات در کادرفنی این تیم را رد کرد.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست ۲ بر یک تیم نساجی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: برخلاف تمرینات، تجهیزات و اردوهایی که برای تیم تدارک دیده بودیم، نتایج خوبی نگرفتیم. با این وضعیت مالک و مدیرعامل دنبال راهکارهایی برای بهبود وضعیت تیم بودند و در همین زمینه هم جلسه خوبی برگزار شد. ان‌شاءالله تیم از این هفته با برد به راهش ادامه خواهد داد.

وی در واکنش به اینکه شایعاتی پیرامون تغییرات در کادر فنی نساجی به گوش می‌رسد، تصریح کرد: اینها همه شایعه است. مهاجری در تیم ما حضور دارد و به کار خود هم ادامه خواهد داد. حتی هیئت مدیره از سرمربی درخواست کرد تا هر چیزی که برای موفقیت نیاز دارد، اعلام کند تا در اختیارش بگذاریم.

مدیر تیم فوتبال نساجی درباره جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی این تیم نیز توضیح داد: به‌هرحال وقتی پول و پاداش سر وقت داده می‌شود، باید یک جاهایی هم جریمه شوند. باید قبول کنیم تیم ما نتایج خوبی به دست نیاورده است و در دو بازی شش امتیازی شکست خوردیم. البته در این بازی‌ها مستحق باخت نبودیم. در بازی با سایپا اگر داور به ما کم لطفی نمی‌کرد، می‌توانستیم به بازی برگردیم. به‌هرحال این هم بخشی از فوتبال است. از خود من تا تدارکات تیم هم در باخت‌ها مقصر هستیم،‌ چه برسد به سرمربی. باید همه تلاش کنیم تا این اتفاقات دیگر تکرار نشوند. هیئت مدیره، مالک و مدیرعامل باشگاه هم از تیم حمایت می‌کنند.

سیف‌الله‌پور در مورد کنار گذاشتن علی شجاعی توسط کادرفنی نساجی گفت: شجاعی بازیکن خوب، بزرگ و ملی‌پوش ماست. مهاجری از او انتظارات زیادی دارد و توقع داریم بازی را به اصطلاح برای ما دربیاورد، اما از وقتی این بازیکن از اردوی تیم امید بازگشته، هنوز به شرایطی که کادرفنی انتظار دارد نرسیده است. امروز هم در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت خواهد کرد تا توضیحاتش را بشنویم.

وی در واکنش به صحبت‌های علی امیری (مدیرعامل نساجی) مبنی بر اینکه ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده است، یادآور شد: من هم با صحبت‌های امیری موافق هستم. در دو هفته قبل هیچ‌کس فکر نمی‌کرد شاهین، پیکان و نساجی را شکست دهد، گل‌گهر هم بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است. ما باید از الان مراقب باشیم و امتیاز جمع کنیم. اگر مراقب نباشیم کارمان سخت می‌شود. قطعاً با پیروزی در هفته‌های آینده شرایط‌مان بهتر خواهد شد، اما امیری می‌خواهد بچه‌ها بدانند هنوز ۱۱ هفته تا پایان فصل مانده است و باید تلاش کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.