کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون پس از بررسی گزارش رئیس کمیته داوران علیه علی افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز مبنی بر نشر اکاذیب و با توجه به محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه مورخ ۷ آبان تحت عنوان اینکه «داوران به سمت و سوی تیم های خاصی هستند» رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرغم اینکه ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است و سایر قراین موجود در پرونده تخلفات انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص داده شد و مستند به ماده ۷۱ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ و با رعایت ماده ۹۳ این مقررات، افضل به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قابل اجرا و قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.