کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره میزان پولی که از ردیف حق پخش تلویزیونی نصیب ورزش کشور می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما این است حداقل یک صد میلیارد تومان سال آینده از محل حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده گفت: با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده موضوع حق پخش به شکل مناسبی با توافق صدا وسیما و وزارت ورزش و جوانان و مجلس ارایه شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : تلاش وزیر ورزش و جوانان و مجلس نمایندگان و همکاری سازمان صدا وسیما، مصوبه خوبی برای حق پخش تلویزیونی در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

تقی‌زاده درباره میزان پولی که از ردیف حق پخش تلویزیونی نصیب ورزش کشور می‌شود، گفت: البته بزرگی اعداد درآمد صدا وسیما از محل تبلیغات زیاد است ولی پیش‌بینی ما این است حداقل یک صد میلیارد تومان سال آینده از محل حق پخش تلویزیون نصیب ورزش و فوتبال می‌شود.

مسوول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: البته پیشنهاد اولیه و بهتر ما تقسیم پنجاه - پنجاه درآمد تلویزیونی از محل حق پخش بود ولی به هر تقدیر در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شد سی درصد اعتبار حق پخش تلویزیونی به وزارت ورزش و هفتاد درصد به سازمان صدا وسیما پرداخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.