کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان دلیل بازگشتش به این تیم با وجود دریافت پیشنهادهای فراوانی دیگری که داشت را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که این هفته برای تجربه دومین دوره حضورش در تیم فوتبال میلان به سن‌سیرو برگشت، درباره دلیل ترجیح دادن روسونری به سایر تیم‌هایی که خواهان او بودند را بیان کرد.

ابراهیموویچ که در پایان ماه دسامبر قراردادش با لس‌آنجلس گلکسی خاتمه یافت و بازیکن آزاد شد، صبح امروز (جمعه) در مراسم معارفه‌اش گفت: من از همین حالا انتظارات را احساس می‌کنم. رابطه‌ام با هواداران خوب است. ۵۰ درصد از کاری که ما انجام می‌دهیم متعلق به آنهاست. وقتی آنها کنارمان باشند، انجام کارها آسان‌تر می‌شود. من آماده‌ام و امیدوارم که خیلی زود بازی‌هایم را برای میلان شروع کنم. بعد از انجام آخرین بازی‌ام برای گلکسی، مالدینی با من تماس گرفت. ما درباره وضعیت من صحبت کردیم و همین‌طور چند موضوع کلی. در سن ۳۸ سالگی، من نسبت به زمانی که ۲۸ ساله بودم بیشتر پیشنهاد داشتم. من به دنبال افزایش هیجان بودم و می‌خواستم که دوباره خودم را در اوج ببینم. با بوبان (مدیر ورزشی باشگاه میلان) هم خیلی صحبت کردم و بعد از یک ماه تماس‌های زیادی با من گرفته شد.

ابراهیموویچ: کاری خواهیم کرد که دوباره در سن‌سیرو شور و شوق به پا شود

ابراهیموویچ افزود: انتخاب میلان تصمیم سختی نبود. سال ۲۰۱۲ بدون آنکه تمایل داشته باشم میلان را ترک کردم، اما وضعیت آنگونه ایجاب می‌کرد و از دست من هم کاری ساخته نبود. این میلان بود که بعد از حضورم در بارسلونا شادی را به من برگرداند. من اینجا برگشتم تا خیلی چیزها را ثابت کنم. از بیرون نظاره‌گر اوضاع تیم بودم. حالا باید بازی به بازی پیش برویم و من هم می‌دانم که تیم کیفیت لازم را دارد. نتایج ما در این فصل فوق‌العاده نبوده است، اما این فصل مانند یک ماراتن است نه یک دوی سرعت. من اشتیاقم را برای فوتبال بازی کردن از دست نداده‌ام. میلان همیشه میلان است و تاریخ عوض نمی‌شود. این تیم شاید تیم سابق نباشد، اما بعد از رفتن برلوسکونی (مالک پیشین باشگاه) خیلی چیزها عوض شده است. دوست داشتم که بوبان و مالدینی هم کنارم در زمین بازی حضور داشتند. می‌‌دانم که گذر زمان نمی‌‌گذارد که شما همیشه از نظر آمادگی جسمانی در یک سطح باشید، اما اعتمادبه‌نفس چیزی است که شما می‌توانید آن را حفظ کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.