پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم ۵ امتیازی که در پایان نیم فصل اول از دست رفت باعث نشود استقلال از قهرمانی دور شود.

حسین ترابپور در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: متأسفانه استقلال در ابتدای فصل روزهای خوبی را سپری نکرد. البته رفته رفته این تیم با استراماچونی به یک وحدت تیمی رسید و توانست با ارائه بازی های خوب نتایج قابل قبولی هم کسب کند. البته همان زمان هم که استقلال امتیاز از دست می داد باز هم خوب بازی می کرد ولی متأسفانه گل هایی که در دقایق پایانی می خورد باعث شد که این تیم در ابتدای فصل امتیازاتی را از دست بدهد.

وی افزود: هرچه از زمان لیگ گذشت استقلال بهتر و بهتر شد و توانست نزدیک به ۱۱ هفته بازی های خود را با موفقیت به پایان برساند و خود را از انتهای جدول، صدرنشین کند اما ضعف مدیریت در استقلال باعث شد این تیم در سه هفته پایانی از ۹ امتیاز ۵ امتیاز را از دست بدهد و به رده سوم جدول سقوط کند.

ترابپور خاطرنشان کرد: مدیریتی که سر تاپای آن ضعف بود باعث شد تا استراماچونی ایران را ترک کرده و تیم را تنها بگذارد. البته او حق داشت که چنین کاری بکند زیرا خارجی ها برای کار و گرفتن پول به ایران می آیند و وقتی ببینند چنین اتفاقی رخ نمی دهد به راحتی یا شکایت می کنند و یا تیم را ترک کرده و به کشور خود باز می گردند. اما می خواهم از مدیریت تیم سوال کنم اگر همین ۵ امتیاز باعث شود که قهرمانی پایان فصل از دست برود آیا آنها پاسخگوی هوادارانی که بدون هیچ چشمداشتی از تیم حمایت می کردند، خواهند بود؟

پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: همیشه نگران هستم که این ۵ امتیاز باعث نشود که استقلال قهرمانی را از دست بدهد. زیرا در آن موقع هیچکدام از آقایانی که باعث و بانی این موضوع بودند نه در استقلال وجود دارند و نه پاسخگو خواهند بود.

تراب پور در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید استقلال تصریح کرد: هر کسی که می خواهد سمت مدیرعاملی را بگیرد باید یک استقلالی باشد. متأسفانه همین افراد غیر استقلالی باعث نابودی این تیم شدند و به راحتی هم تیم را ترک کرده و دیگر حاضر به پاسخگویی به ضعف هایشان نیستند. بنابراین انتظار می رود که بهترین نفر برای مدیریت استقلال انتخاب شده تا بتواند با دلسوزی و تلاش زیاد مشکلات را برطرف و استقلال را به آرامش برساند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات لیگ می تواند به استقلال کمک کند یا خیر؟ گفت: خوشبختانه تعطیلات در زمان مناسبی پیش روی استقلال قرار گرفت. آبی پوشان می توانند با انجام چند بازی تدارکاتی، کارهای بدنسازی به مرز آمادگی کامل رسیده و شروعی دوباره در لیگ داشته باشند. زمان تعطیلات برای کادر فنی استقلال مفید است و این می تواند آرامش را به اردوی آبی پوشان بازگرداند ضمن اینکه تا آن زمان مدیرعامل هم انتخاب شده و همه چیز شکل واقعی خود را خواهد گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این شرایط امیدی به استقلال وجود دارد که بتواند به قهرمانی دست یابد یا خیر؟ گفت: بازگشت استراماچونی همه چیز را مشخص خواهد کرد. حالا انتظارات از او بالا رفته و امیدوارم بتواند همانطور که هواداران از او حمایت کردند در استقلال موفق بوده و در پایان فصل، جام را بالای سر ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.