سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی سخت با سایپا کاملا آماده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سایپا که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، حضور یافت و ضمن تشریح شرایط پرسپولیس، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کالدرون گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و کاملا برای دیدار سختی که داریم آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زمان بازی فردا عوض شده اما این مهم نیست. فکر می کنم ساعت ۱۵ هوا گرمتر باشد.

وی در ادامه راجع به اهمیت برد مقابل سایپا در دیدار فردا تاکید کرد: برای دیدار فردا هیچ مشکلی نداریم. مثل همیشه به حریف احترام می گذاریم اما برای کسب حداکثر امتیاز بازی می کنیم.

کالدرون درباره احتمال جذب جوناتاس مهاجم برزیلی به عنوان جانشین جونیور تاکید کرد: درباره این موضوع چیزی نمی دانم. بهتر است از باشگاه سئوال بپرسید.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تاکید کرد: روی چهار دیدار حساسی که تا تعطیلات داریم تمرکز دارم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس را به دلیل اشتباهی که داشت نیمکت نشین کردید؟ گفت: کدام اشتباه؟ من نمی دانم چه موضوعی را می گویید اما با توجه به فشردگی بازی ها تغییراتی را در ترکیب تیم داریم.

کالدرون دراظهار نظری عجیب افزود: هر تیمی مقابل ما بازی می کند نمایش خوبی از خود دارد. فکر می کنم بازی سختی داشته باشیم اما امیدوارم بازی خیلی سختی نداشته باشیم!

وی یادآور شد: بازی مقابل هر حریفی برای ما سخت شده است. فکر می کنم اگر نتوانیم گل بزنیم به مشکل می خوریم. باید حواسمان باشد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.