کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: امیدوارم گرشاسبی که به تازگی عضو هیات مدیره شده مدیرعامل شود تا من بروم!

به گزارش خبرنگار مهر محمود شیعی پس از تساوی ۲ بر ۲ پیکان برابر استقلال گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و هواداران شاهد یک بازی زیبا از دو تیم بودند. استقلال با اینکه بدون سرمربی بود اما بازی خوبی از خود ارائه داد و فکر نمی کنم هیچ خللی در روند این تیم وجود داشت.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص تغییراتی که در هیئت مدیره پیکان بوجود آمده است گفت: این تغییرات صورت گرفته و اعضای جدید وارد هیئت مدیره باشگاه پیکان شدند.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود گرشاسبی جانشین شما خواهد شد و مدیرعاملی پیکان را برعهده خواهد گرفت گفت: خدا کند گرشاسبی به جای من بیاید و من بروم.

شعیی در خصوص قرارداد ویلموتس هم گفت: این موضوع را آقای تاج به طور شفاف توضیح داده و من در این مورد حرفی ندارم.

مدیرعامل پیکان در مورد حضور برانکو هم افزود: این موضوع را باید از تاج سوال کنید و من بی خبر هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود گزینه های داخلی برای سرمربیگری تیم ملی وجود دارد یا خیر افزود: حضور یک مربی خارجی به عنوان یک سرمربی بیشتر از مربیان داخلی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از بازی تیمم راضی هستم و شاید اگر آن پنالتی به گل تبدیل می شد ما می توانستیم برنده این بازی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.