هافبک استقلال تهران گفت: یحیی سال گذشته زحمات زیادی برای من کشید و من همیشه برای او احترام خاصی قائلم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. شیخ دیاباته(۶۱) برای شاگردان استراماچونی گل زد.

مسعود ریگی گفت: امروز یک بازی سخت مقابل شهر خودرو داشتیم، این تیم یکی از تیم های خوب لیگ برتری است و آنها هم به دنبال این بودند تا بتوانند از ما امتیاز بگیرند اما خوشحالم توانستیم به برد دست پیدا کرده و به صدر جدول برسیم.

وی تصریح کرد: استقلال این روزها برخلاف شروع فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و حالا با تساوی که سپاهان برابر نساجی به دست آورد صدرنشین لیگ برتر شدیم.

ریگی در پاسخ به این پرسش که شما را با آندو تیموریان هافبک سابق استقلال مقایسه می کنند و لقب بولدوزر را به شما داده اند، گفت: آندو یکی از بهترین فوتبالیست های کشورمان بود و از احترام خاصی برخوردار است اما علاقه ندارم من را با بازیکنان قدیمی مقایسه کنند آنها در فوتبال ایران زحمات زیادی کشیدند و دارای اعتبار بزرگی هستند اما من دستورات سرمربی را در زمین اجرا می کنم و امیدوارم بتوانم بازی به بازی بهتر عمل کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از هواداران مان ممنون هستم که حمایت بی نظیری داشتند حضور پررنگ آنها یکی از دلایل موفقیت ما مقابل شهر خودرو بود.

ریگی در پایان و در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل پیکان تهران گفت: همه بازی ها برای ما سخت است اگر می خواهیم به قهرمانی دست پیدا کنیم باید همه حریفان مان را شکست دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صدرنشینی و قهرمانی جز با تلاش و زحمت میسر نخواهد شد، راز موفقیت استقلال گوش دادن به نکات فنی سرمربی است و با توجه به اینکه ما خواسته های او را در زمین پیاده می کنیم فکر می کنم بتوانیم در پایان فصل جام را بالای سر ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.