کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال بحرین با دعوت از دو بازیکن جدید و حضور یک مهاجم برزیلی در رقابت‌های جام خلیج فارس شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو آگوستو، مهاجم ۲۹ ساله برزیلی و متولد منطقه سانتا کاتریناست که از سال ۲۰۱۳ در لیگ فوتبال بحرین حضور دارد. با تشخیص سوزای پرتغالی، مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین اقدامات لازم به منظور تغییر تابعیت این بازیکن را انجام داده‌اند و آگوستو در مسابقات جام خلیج فارس برای نخستین بار پیراهن تیم ملی بحرین را بر تن می‌کند.

سرمربی تیم ملی بحرین در این مورد گفت: ما تیم قدرتمند و شایسته‌ای داریم، اما یکی از مشکلات تیم در موضوع گلزنی است. فراموش نکنید که در بازی‌های گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و تیم ملی بحرین معمولاً نتایج پرگلی برابر حریفانش به دست نمی‌آورد. با این وجود حضور تیاگو اتفاق بسیار خوبی است. او یک مهاجم قدرتمند با توان گلزنی بالاست که می‌تواند در بازی‌های دور برگشت به تیم ما کمک کند. مهاجم جدیدمان را در مسابقات جام خلیج فارس مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی به هماهنگی لازم با تیم برسد و در سه بازی حساس مقابل هنگ‌کنگ، ایران و کامبوج از او استفاده کنیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی بحرین: ایران را با شایستگی شکست دادیم/ می‌توانیم صدرنشین دور رفت باشیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.