سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعتقاد دارد شاگردانش که در جام جهانی ۲۰۱۶ به مقام سوم جهان رسیدند، باید کم‌اشتباه بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم‌الشریعه پس از برتری تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان گفت: به مردم خوب ارومیه به دلیل حضور پرشورشان تبریک می‌گویم. این مدت به ما خیلی خوب گذشت و فکر می‌کنم مردم هم از بازی‌ها راضی بودند. بازی زیبا، پُرگل و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

وی با اشاره به وجود اشتباهاتی در خط دفاعی تیمش اظهار داشت: به‌هرحال تیم سوم جهان باید کاملاً کم‌اشتباه بازی کند و همیشه به بازیکنانم هم گفته‌ام تیمی برنده است که کمتر گل بخورد. بدون شک تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه کار سختی است، به خصوص که زمان تمرین کمی داشته باشید. البته تا مسابقات مرحله نهایی، زمان کافی را در اختیار داریم و به همین دلیل اصلاً نگران نیستیم. این ایرادات را باید تا مرحله نهایی برطرف کنیم. این بازیکنان، آینده فوتسال کشورمان هستند و در این مسابقات توقع خاصی از آنان نداشتیم.

صعود شاگردان ناظم‌الشریعه با طعم صدرنشینیسرمربی تیم ملی فوتسال با تشکر از عملکرد بازیکنان جوان تیمش تصریح کرد: بازی در چنین جوی سخت است، به خصوص که این بازیکنان جوان هستند و بازیکنی که ۲۰ ساله نشده، در حضور این تماشاگران و با زمان کمی که داشته، به میدان رفته است. البته صد درصد تغییراتی تا پیش از مرحله نهایی خواهیم داشت و دو تورنمنت پیش رو داریم که آنها را هم ملاک قرار می‌دهیم. مطمئناً از تیمی که هشت یا ۹ تغییر داشته است، نباید توقع بیشتری داشت و من از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

ناظم‌الشریعه با انتقاد از عدم پخش مسابقات تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم صداوسیما وقت بیشتری برای فوتسال بگذارد و پخش زنده مسابقات انجام شود. تیم ملی فوتسال، سوم جهان است و پخش زنده موجب انگیزه بازیکنان می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.