کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سلطانی‌فر از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خواست تسریع در تهیه مقدمات خصوصی‌سازی را ماموریت اصلی خود بدانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه تقی زاده معاون اموراستان ها، مجلس و حقوقی گزارشی از نشست های چگونگی روند واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ارائه کرد.

در ادامه مسعود سلطانی فر با تشکر از نظم و پیگیری جلسات مشترک و هفتگی مدیران وزارت ورزش و جوانان و سازمان های بورس و خصوصی سازی با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گفت: برنامه ما و دولت تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

وی ادامه داد: مطابق قانون بودجه سال ۹۸، وزارت ورزش و جوانان مکلف به واگذاری دو باشگاه است. از مدیران عامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انتظار دارم نسبت به موضوع خصوصی سازی و پیگیری موارد مد نظر مسئولان دو سازمان بورس و خصوصی سازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم ما و هم مدیران سازمان بورس و فرابورس و سازمان خصوصی سازی بر تسریع در روند خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس تاکید داریم و تهیه مقدمات لازم برای سرعت گرفتن فرایند خصوصی سازی، ماموریت اصلی مدیر عامل و هیات مدیره این دوباشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.