دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید در بازی با سنگال بدن‌های قوی و قد بلند بازیکنان حریف برای ایران دردسرساز شده بود.

حمید بهزادپور، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی با سنگال خیلی سخت بود. در زمان‌هایی تمرکزمان را از دست می‌دادیم و گل می‌خوردیم ولی خوشبختانه زود به بازی برمی‌گشتیم.سنگال یکی از تیم‌های خوب آفریقاست و بازیکنانش بدن‌های قوی و قد بلندی دارند. همین کار را برای من سخت کرده بود. خدا را شکر با نکات کادر فنی جبران کردیم وتوانستیم برنده شویم.

او درباره بازی با پاراگوئه هم بیان کرد: این تیم یکی از تیم‌های خوب آمریکای جنوبی است و کلاس کارش با سنگال و اوکراین متفاوت است. ما فیلم بازی‌های پاراگوئه را دیده‌ایم و کادر فنی نکاتی را به ما گوشزد کردند. کار ما سخت است. ان‌شاءالله امروز برنده شویم و صعود کنیم.

بهزادپور اضافه کرد: ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و نکات کادر فنی و دعای مردم به مرحله بعدی صعود کنیم. پاراگوئه بازیکنان تکنیکی خیلی خوبی دارد و کارهای ترکیبی خوبی انجام می‌دهند. باید خیلی هوشیار باشیم که بتوانیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی و در دو دیدار برابر اوکراین و سنگال موفق به پیروزی شده است و امروز (دوشنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف پاراگوئه می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.