کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع سوئدی شیاطین سرخ پاسخ انتقادات سرمربی پیشین منچستریونایتد را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویکتور لیندولوف که در سال ۲۰۱۷ به خواست ژوزه مورینیو در ازای ۳۰ میلیون پوند از بنفیکا به منچستریونایتد پیوست، در واکنش به انتقاد آقای خاص از عملکرد وی در شکست ۲ بر صفر شیاطین سرخ مقابل وستهام در هفته ششم لیگ برتر انگلیس که گفته بود او در نبردهای هوایی ضعیف است، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: من هیچگاه مشکلی با انتقادات نداشته‌ام و همیشه چنین مسائلی را خیلی آسان می‌گیرم. وقتی برای منچستریونایتد بازی می‌کنید، همیشه کسانی هستند که از شما و شیوه بازی‌تان انتقاد کنند.

وی افزود: من مشکلی با این قضیه ندارم، حتی زمانی که خوب بازی می‌کنم، کسی هست که از من انتقاد کند. این بخشی از حرفه ما است و هر کسی حق دارد نظرش را بیان کند. من تنها سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و روی چنین چیزهایی تمرکز نکنم. من حتی تا پیش از اینکه شما به من بگویید، نمی‌دانستم که انتقادی (از جانب مورینیو) از من صورت گرفته است. من اینطور زندگی می‌کنم و تنها روی کارهای خودم تمرکز دارم.

لیندلوف ۲۵ ساله این فصل در تمامی ۶ بازی لیگ برتری منچستریونایتد به میدان رفته و با هری مگوایر در قلب خط دفاعی این تیم ایفای نقش کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.