داور بازی تیم‌های ملی اسپانیا و رومانی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ بابت اخطار دادن به کاپیتان ماتادورها از او عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، در بازی شب گذشته (پنجشنبه) تیم‌های ملی اسپانیا و رومانی در دور پنجم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ که با پیروزی ۲ بر یک ماتادورهای میهمان خاتمه یافت، اتفاقی جالب توجه رخ داد، مجازات شدن سرخیو راموس با کارت زرد دنیس آیتکین بعد از گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۹ بازی.

راموس شادی پس از گلش را با ژست عینک انجام داد که طبق گفته خودش، این حرکت او نشانه‌ای برای تقدیم گل به برادرزاده‌اش بوده است.

راموس درباره شادی گلش گفت: کارت زردی که گرفتم نتیجه سوءتفاهم بود. مخاطب شادی گل من برادرزاده‌ام بود. هر دوی ما عینکی هستیم و من هم این ژست را به خاطر او گرفتم. داور اما فکر می‌کرد که من روبه هواداران حاضر در سکوها این ژست را گرفته‌ام. من بین دو نیمه به آیتکین توضیح دادم که دلیل نوع شادی گلم چه بوده است. به او گفتم که شادی گلم برای خوشحال کردن برادرزاده‌ام و تقدیم این گل به او بوده است. او اما ماجرا را طور دیگری دیده بود و مرا مجازات کرد.

انتخابی یورو ۲۰۲۰| تداوم قدرتنمایی اسپانیا با برتری در خانه رومانی

به گزارش نشریه آس، داور آلمانی پس از شنیدن توصیحات راموس، ابراز تأسف کرده و از کاپیتان تیم ملی اسپانیا بابت بی‌دلیل مجازات شدنش عذرخواهی کرده است.

آیتکین به اولین داوری تبدیل شد که یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا را در شش سال گذشته اخراج می‌کند. او در دقیقه ۷۹ دیه‌گو یورنته را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. پیش از این آخرین بازیکن تیم ملی اسپانیا که از این تیم اخراج شد، جرارد پیکه در سال ۲۰۱۳ بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.