کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

صفحه نخست روزنامه صبح امروز «ایران ورزشی» برای گرامیداشت یاد و خاطر زنده‌یاد مهدی شادمانی به این روزنامه‌نگار باسابقه ورزشی اختصاص دارد. این روزنامه که دارای دو صفحه اصلی است، بخش دیگر نیم‌تای صفحه اول را به انعکاس اخبار ورزشی اختصاص داده است.

علی عالی، مدیر مسئول روزنامه «ایران ورزشی» در گفت‌وگویی با ایسنا در این زمینه اظهار کرد: روز گذشته (شنبه ۹ شهریور ماه) روز ویژه‌ای برای بسیاری از اهالی رسانه و به‌ویژه روزنامه‌نگاران ورزشی بود؛ روزی که آقای مهدی شادمان فوت شد. او فقط یک روزنامه‌نگار نبود و در تمام چهار سالی که دچار بیماری سرطان شده بودند، فراتر از انسانیت و صفحات روزنامه، برای زندگی کردن و زندگی بخشیدن تلاش کرده بود.

او ادامه داد: در این سال‌ها از آقای شادمانی درس‌های زیادی گرفتیم. بسیاری از موضوعات کوچکی که به چشم ما بی‌اهمیت بود با جادوی قلم او، برایمان حساس شد و فهمیدیم چطور باید در زندگی عشق بورزیم. در این مسیر بسیاری از افراد مهم کشور با او هم‌نوا شدند و در نتیجه آقای شادمانی به یک چهره خاص در کشور تبدیل شد که همه از او با عنوان سرچشمه امید یاد می‌کردند.

عالی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هم ما در روزنامه «ایران ورزشی» تصمیم گرفتیم به پاس تمام چهار سالی که زندگی کردن را به ما یاد داد، صفحه ویژه‌ای برای او تدارک ببینیم و به این نتیجه رسیدیم که راه جدیدی را امتحان کنیم. اینکه دو نیم‌تای صفحه اصلی را برای اولین بار به دو صفحه اصلی تبدیل کنیم. صفحه اول را به مهدی شادمانی و نیم‌تای پایین را هم به اتفاقات روز اختصاص دادیم.

مدیر مسئول روزنامه «ایران ورزشی» بیان کرد: در صفحه اصلی طرحی از چهره مهدی شادمانی را به قلم آقای شهاب جعفرنژاد منتشر کردیم. همچنین در کنار این طرح، به دلیل همزمانی فوت آقای شادمانی با سالروز درگذشت فرهاد مهراد (شاعر)، شعری از او را انتخاب کردیم و توئیت معروف آقای شادمانی را هم بُلد کردیم تا پیام همیشگی او را برسانیم که خوشبختانه با بازتاب خیلی مثبتی هم همراه شد. ما تلاش کردیم به عنوان یک روزنامه ورزشی، به پاسداشت انسانیت و نگاهی که آقای شادمانی در این سال‌ها به ما یاد داد، دینمان را تا اندازه‌ای که می‌توانیم ادا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.