سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا با بیان اینکه بازی نخست در مسابقات مهم است ادامه داد: بازی نفسگیری مقابل مس رفسنجان داشتیم و با پیروزی چراغ اول را روشن کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد و تیم نارنجی پوش سایپا با هدایت نیلوفر اردلان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مس رفسنجان گذشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور در لیگ فوتسال و هدایت تیم سایپا گفت: بسیار خوشحالم که مجددا به مجموعه فوتسال بازگشتم و در کنار فوتسالی‌های عزیز هستم. باعث افتخارم است در نخستین سال مربیگری فوتسال در مجموعه کامل سایپا فعالیت دارم. خداراشکر در فصل جاری مسابقات با تیم باتجربه و جوان در رقابت‌ها حضور داریم. کار زیادی برای رسیدن به هدف نهایی داریم.

نیلوفر اردلان درباره بازی با مس رفسنجان گفت: بازی نخست، سخت و نفسگیر بود چرا که مس بازیکنان ملی پوش را در اختیار دارد و سال گذشته با کسب عنوان نایب قهرمانی لقب پدیده را به خود اختصاص داد. با تکیه بر تجربه بازیکنانم پیروز شدیم. اولین بازی در مسابقات مهم‌ترین رقابت به شمار می‎رود و چراخ اول را روشن و سه امتیاز بازی را کسب کردیم. از تمام بازیکنان تیم تشکر ‌می‌کنم. خوشحالم در کنار کادری کار همچون محمودی و ایزدمهر فعالیت دارم که از بهترین‌ها به شمار می روند.

وی تاکید کرد: فارغ از کسب نتیجه هدفمان ارائه بازی های زیبا و دیدنی است. در هر بازی می رویم تا بازی که شایسته و لایق بازیکنان تیم است را به نمایش بگذاریم. هدف اصلی سایپا نگاه داشتن نام و شخصیت سایپا و بازیکنان در بالاترین سطح ممکن است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال زنان درباره سطح کیفی مسابقات گفت: خوشبختانه امسال تیم‌های خوبی مانند هیات فوتبال خراسان، نامی نو، رهیاب و... در مسابقات حضور دارند. ملی پوشان در تیم‌ها پخش شده‌اند و هر بازی سخت خواهد بود. بعید می دانم رقابت‌ها در فصل جاری مانند گذشته باشد و رقابت بین تمام تیم‌ها است. امیدوارم در لیگ به پویایی برسیم چرا که هر چه لیگ پویایی داشته باشیم به تیم ملی کمک خواهد شد. هدف باید آماده کردن بازیکنان در تیم‌های باشگاهی برای تیم ملی باشد.

اردلان افزود: در یکی دوسال اخیر لیگ خوبی داشته‌ایم اما اعتقادم بر این است می‌توانستیم مسابقات را با ۱۰ تیم برگزار کنیم اما ۱۰ تیم خوب و فوق العاده. اتفاق خوبی نبود که با شروع رقابت ها تیم رشت انصراف داد. امیدوارم در ادامه این اتفاق رخ ندهد. کیفیت بسیار مهم است. در تیمم چند بازیکن ۱۴ تا ۱۶ سال دارم که با مدیریت قوی می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند. در فوتبال اتفاق خوبی رخ داد و حمایت خوبی از تیم های پایه شد امیدوارم در فوتسال نیز این رویه جا بیافتد.

سرمربی تیم فوتسال سایپا در پایان درباره حضور تماشاگران گفت: در بازی نخست استقبال خوبی صورت گرفت اما امیدوارم تعداد تماشاگران بیش‌تر و حمایت بیش‌تری از تیم صورت گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.