کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه‌های فولاد خوزستان، خونه‌به‌خونه بابل و ملوان بندر انزلی در احکام جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت، آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت، به شرح زیر اعلام کرد:

* در پی شکایت محمدسعید اخباری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۷۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت رضا بابایی از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، کمیته تعیین وضعیت درباره هزینه دادرسی با تکلیفی مواجه نیست.

* در پرونده شکایت میکائیل ایمن‌تراج از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۲۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت ایمان شوربایی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، کمیته درخصوص هزینه دادرسی با تکلیفی مواجه نیست.

* با توجه به شکایت کریم مسرور از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص شکایت باشگاه پیکان از علی بابایی، پس از بررسی پرونده اعلام کرد: علی بابایی محکوم به پرداخت مبلغ ۶۸ میلیون و ۱۶۲ هزار ریال بابت فسخ قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی و پرداخت مبلغ یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رأی صادره قطعی است).

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.