کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم جدید استقلال از عملکرد خود در دیدار دوستانه این تیم برابر امیدها ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد. دشتی درباره تجربه حضور در استقلال گفت: استقلال متفاوت از تجربه‌های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می‌کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می‌دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده‌ام.

او در ادامه درباره تجربه کار با استراماچونی تصریح کرد: ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنساز بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادر فنی خوبی داریم و با ایشان مطمئناً اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادر فنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلاً تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.

او درباره گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه عنوان کرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعاً سخت است زیرا بدن‌ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می‌کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می‌دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می‌تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

او در پایان عنوان کرد: همه تیم و اعضای کادر فنی تلاش می‌کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.