یک رسانه آرژانتینی مدعی شده که باشگاه بارسلونا با رقم قابل توجهی سعی در خرید مهاجم آرژانتینی نراتزوری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه رادیویی «لارِد» آرژانتینی اعلام کرد که بارسلونا برای تقویت خط حمله‌اش تصمیم گرفته لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر را به خدمت بگیرد و به همین منظور در نظر دارد بند فسخ ۱۱۲ میلیون یورویی او را فعال کند.

از نگاه بارسایی‌ها، مارتینس که ماه آگوست امسال ۲۲ ساله می‌شود، نسبت به دیگر هموطنش در اینتر، مائورو ایکاردی گزینه بهتری است به خصوص زمانی که با گل‌های پی‌در‌پی خود در غیاب ایکاردی با اینتر به اختلاف خورده بود، امتیازات مهمی را برای تیمش کسب کرد و مورد تمجید رسانه‌ها هم واقع شد. علاوه بر این مارتینس در تیم ملی آرژانتین تحت هدایت لیونل اسکالونی با ثبت ۵ گل در ۹ بازی در کنار لیونل مسی بهترین گلزنان آلبی‌سلسته بوده‌اند به همین دلیل بارسلونا قصد دارد با پرداخت غرامت فسخ قرارداد بازیکنی که نراتزوری او را سال گذشته تنها در ازای ۱۴ میلیون یورو از تیم راسینگ کلوب آرژانتین خرید، به خدمت بگیرد.

در صورتی که بارسلونا موفق به خرید لائوتارو شود، ۱۰ درصد از رقم خرید او به عنوان حق رشد به راسینگ خواهد رسید. مارتینس فصل گذشته در ۳۵ بازی‌اش برای اینتر ۹ گل زد و دو پاس گل داد. اگر اینتر با فروش مارتینس موافقت کند می‌تواند بودجه خرید روملو لوکاکو مهاجم منچستریونایتد و ادین ژکو از رم که هر دوی آنها بازیکنان مد نظر آنتونیو کونته هستند را تأمین کند.

خبر دیگر درباره باشگاه اینتر اینکه یک رقیب دیگر به فهرست رقبای نراتزوری برای خرید نیکولو بارلا اضافه شده و آن رقیب تیمی نیست جز پاری‌سن‌ژرمن. ظاهراً پاریسی‌ها قصد دارند با پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی هافبک خوش آتیه تیم کالیاری را جذب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.