کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در چند روز آینده برای رسیدگی به نتایج تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا روز گذشته با قهرمانی تیم ژاپن در تبریز به پایان رسید و تیم کشورمان در کمال ناباوری از صعود به فینال این مسابقات بازماند و در نهایت به مقام سومی بسنده کرد.

بر همین اساس قرار است جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در چند روز آینده و پس از بازگشت اعضای این کمیته از تبریز به تهران، برگزار شود و در این جلسه نتایج تیم زیر ۲۰ سال مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین به احتمال فراوان حمید شاندیزی سرمربی و اعضای کادرفنی تیم زیر ۲۰ سال کشورمان نیز در جلسه کمیته فنی حاضر خواهند شد تا توضیحات لازم درباره نتایج تیم تحت هدایت‌شان را ارائه دهند.

به گزارش تسنیم یکی از بحث‌هایی که باید در جلسه کمیته فنی درباره آن تصمیم‌گیری شود،‌ موضوع ادامه کار شاندیزی در تیم زیر ۲۰ سال است و این احتمال وجود دارد که با توجه به نتایج ضعیف این تیم در مسابقات آسیایی، شاهد تغییر و تحولات در کادرفنی تیم زیر ۲۰ سال باشیم.

بهترین‌های مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا مشخص شدندفوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا| ژاپن قهرمان شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.