مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه برای حضور در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در نشست خبری شرکت کرد و به تشریح برنامه های این باشگاه برای فصل آینده و اتفاقات فصل گذشته پرداخت.

هدفمان تعامل با رسانه هاست

عرب در ابتدای این نشست گفت: ضمن تبریک عید فطر قصد داریم درباره مسائل روز پرسپولیس صحبت کنیم. حوزه خبری پرسپولیس حوزه ای بسیار سخت و پیچیده است. در مدتی که در پرسپولیس بودم سعی کردم این موضوع را در تعامل با رسانه ها حفظ کنم. اگر ضعف و قصوری بود امیدوارم برطرف شود.

فصل بسیار سختی داشتیم

وی در ادامه راجع به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: فصل بسیار سختی بخصوص در نیم فصل دوم داشتیم. تلاش کردیم حاشیه ها را دور نگه داریم. در نیم فصل دوم با حمایت همه جانبه هواداران در سرما و گرما و مدیریت فنی آقای برانکو به موفقیت رسیدیم و در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شدیم.

اسپانسر به تعهداتش عمل کرده است

مدیرعامل پرسپولیس درباره مسائل اقتصادی افزود: در طول دو سه سال اخیر نظم مالی خوبی داریم. قراردادی که با حامیان مالی بستیم خوب بوده اما ایراداتی نیز وجود دارد. اسپانسر اصلی باشگاه تعهدات خود را به خوبی انجام داده است. ولی از لحاظ مجری اسپانسری خودمان در دو سه ماه اخیر مشکل داریم. به مجری اسپانسری خودمان یک هفته فرصت دادیم که این مشکل حل شود. ما یک اسپانسر اصلی به اسم سامانه ۳۰۳۰ داشته باشیم. متاسفانه حاشیه های اخیر باعث شد سیر خوبی نداشته باشیم و مشکل پیدا کنیم. برند باشگاه به طور کامل در اختیارش است تا درآمدزایی هم کند. قراردادمان شهریورماه به پایان می رسد که مشکلات موجود فعلی را باید در قرارداد جدیدمان حل کنیم.

متن کامل نشست خبری مدیرعامل پرسپولیس در همین خبر تکمیل می شود…

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.