مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در ورزشگاه آزادی نیز بلیت مسابقات فوتبال با ۳ تا ۴ نوع قیمت به فروش می‌رسد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره دلیل اختلاف قیمت بلیت‌های دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما در تهران بلیت را با قیمت ۱۵ و ۲۵ هزار تومان می‌خریم و در ورزشگاه آزادی بلیت مسابقات با ۳ تا ۴ نوع قیمت به فروش می‌رسد.

وی افزود: همین یک ماه پیش بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان در تهران را ۱۵ هزار تومان خریدیم و امروز بلیت به قیمت ۱۰ هزار تومان به هواداران پرسپولیس فروخته می‌شود. صلاح نبود امروز برای یک بازی قیمت بلیت هواداران خودمان را افزایش دهیم ولی قطعاً از فصل آینده قیمت بلیت ۵ هزار تومان نخواهد بود، چون الان در هیچ استانی حتی در لیگ دسته اول قیمت بلیت ۵ هزار تومان نیست و حداقل ۱۰ هزار تومان است که مبلغ زیادی هم نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به تماشاگران به مورد هواداران سپاهان توصیه می‌کنیم رسم مهمان‌نوازی را به جا بیاورند و امشب فرهنگ بالای مردم اصفهان و هواداران سپاهان را به نمایش می‌گذاریم و مسابقه‌ای خوب، سالم و تماشاگرپسند در نهایت جوانمردی برگزار می‌شود تا مردم از تماشای آن لذت ببرند.

تابش درباره اینکه در سال‌های اخیر مسابقات پرتماشاگر در اصفهان در آرامش برگزار شده و شاهد اتفاق خاصی نبوده‌ایم، ادامه داد: به خاطر اتفاقات ناگواری که در تهران افتاد که برای مردم و کشور ما زیبنده نبود، امیدوارم امشب همه شرایطی را فراهم کنیم که آن اتفاقات تکرار نشود. اگر خدای ناکرده تنشی ایجاد شود همه بعد از بازی پشیمان هستیم و نه مهمان و نه میزبان سودی از آن نمی‌برند.

وی با بیان اینکه کسانی که بخواهند در بازی تنش ایجاد کنند هوادار واقعی هیچ ‌یک از ۲ تیم نیستند، اضافه کرد: باور کنید برخی اوقات افرادی که حتی فوتبال نمی‌بینند، ورزشی و هوادار هم نیستند به ورزشگاه‌ها می‌آیند و موجب برخی اتفاقات می‌شوند. از همه هواداران پرشور سپاهان که همواره در شرایط میزبانی و مهمانی همراه تیم هستند، می‌خواهم خودشان اجازه ندهند کسانی این کارها را که به ضرر باشگاه سپاهان است انجام دهند. امیدوارم بسیار متین و موقر فرهنگ بالای اصفهان را به نمایش بگذاریم و اگر کسی خلاف این موضوع حرکت کند هوادار سپاهان نیست، شهر اصفهان را دوست ندارد و دشمن سپاهان است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان بیان کرد: قرار بود دوربین‌های مداربسته ورزشگاه نقش‌جهان از ابتدای فصل بعد راه‌اندازی شود که خوشبختانه با تلاش‌هایی که ظرف یک هفته گذشته صورت گرفت، راه‌اندازی شد که پیشرفته‌ترین تکنولوژی را دارد و به طور دقیق فضای زیادی را پوشش می‌دهد و حتی کوچک‌ترین رفتارها در آن مشخص است و ورزشگاه رصد می‌شود.

تابش گفت: خوشبختانه تمام مراجع ذی‌ربط نیز اعلام کرده‌اند که با رفتارهای ناقض قانون برخورد می‌شود. هیچ‌ کس دوست ندارد جوانی به ورزشگاه بیاید و داخل یا بیرون ورزشگاه اتفاقی بیفتد و او به خانه برنگردد و باید خودمان را جای خانواده این جوان بگذاریم. امروز اتفاق ناگواری نخواهد افتاد و این بازی به خوبی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.