کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سپیدرود رشت در فصل هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با تمام مشکلاتی که در در طول مسابقات داشت، نتوانست در لیگ برتر ماندگار شود و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، تیم سپیدرود رشت پیش از آغاز فصل هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک دعوای مالکیتی روبه‌رو بود. دعوایی که بین محمد جواد تن‌زاده مالک وقت باشگاه سپیدرود رشت و محمد نوین که از از اداره کل وزرات ورزش و جوانان استان گیلان به عنوان مالک باشگاه انتخاب شده بود، سر گرفته بود که در نهایت با پیگیری‌های دادگاهی و قضائی، محمد نوین مالکیت باشگاه را بر عهده گرفت و خداداد عزیزی را سرمربی این تیم کرد.

خداداد عزیزی در سپیدرود رشت آن طور که پیش‌بینی می‌شد نتوانست با باشگاه سپیدرود در لیگ برتر ادامه دهد. او در بازی اول خود برابر سایپا در خانه حریف سه بر صفر و در بازی دوم خود برابر سپاهان در ورزشگاه سردار جنگل رشت شش بر یک شکست خورد که واکنش شدید هواداران سپیدرود را در پی داشت و موجب شد بین خداداد عزیزی و هواداران این تیم مجادله و حاشیه‌هایی ایجاد شود که در نهایت خداداد عزیزی با تساوی مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم، به بهانه مسائل مالی، قید حضور در سپیدرود رشت را زد.

در امتداد کناره‌گیری خداداد عزیزی از نیمکت هدایت سپیدرود رشت، محمد نوین هم به علت برآورده نکردن نیازهای باشگاه از سمت خود کنار رفت. در این بین شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که علی کریمی دوباره به سپیدرود رشت برگردد. آن هم نه فقط به عنوان سرمربی، بلکه به عنوان مالک باشگاه و به نوعی همه کاره باشگاه. انتخاب علی کریمی باعث شد تا او و دوستانش به مدیریت باشگاه بپردازند.

شاید مهم‌ترین کاری که علی کریمی در سپیدرود رشت انجام داد، پرداخت بدهی‌ها و مطالبات مالی باشگاه بود و بازیکنان در زمان حضور علی کریمی به درصدی از حقوق خود رسیدند. در دوره حضور علی کریمی در سپیدرود رشت، این تیم ۲ برد، ۹ باخت و ۵ تساوی کسب کرد و در جایگاه پانزدهم قرار گرفت که کسب این نتایج موجب شد علی کریمی از سمت‌های خود در سپیدرود رشت کناره‌گیری کند.

تلاش‌هایی زیادی صورت گرفت تا علی کریمی به سپیدرود بازگردد اما او در تصمیم خود مصمم بود و قصد ترک این تیم را داشت. رفتن علی کریمی موجب شد تا اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان کیومرث بیات را که سابقه مدیریت در باشگاه سپیدرود را داشت، دوباره مدیر این باشگاه کند. او در اولین اقدام خود نادر دست‌نشان را به عنوان سرمربی باشگاه معرفی کرد تا بازی‌های باقی مانده این تیم در لیگ برتر با مشکل مواجه نشود.

نادر دست نشان در دوره حضور خود در سپیدرود برای بقای سپیدرود ۱۰ بازی فرصت داشت و در این ۱۰ بازی ۵ باخت، ۴ تساوی و یک برد به دست آورد و بدون تغییر جایگاه، این تیم در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند و سپیدرود رشت با کسب این نتایج به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد.

سپیدرود رشت در فصل هجدهم از لیگ برتر ۳ برد، ۱۱ تساوی و ۱۶ باخت کسب کرد که بعد از استقلال خوزستان، سپیدرود رشت بیش‌ترین باخت را در بین تیم‌های لیگ برتری متحمل شده است. هم‌چنین ماهی‌های گیلان در این فصل از لیگ برتر ۲۴ گل به ثمر رساندند و ۵۳ گل دریافت کردند که این تعداد دریافت گل موجب شد تا این تیم فصل هجدهم لیگ برتر عنوان بدترین خط دفاعی را در بین سایر تیم‌ها از آن خود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.