کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عقیل کعبی، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از انگیزه بالای خود و دیگر بازیکنان این تیم برای برتری و ثبت رکوردی جدید در بازی مقابل استقلال خبر داد.

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با استقلال گفت: خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان خوب است و آماده این بازی هستیم. ما بازی سختی در پیش داریم. استقلال بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان و از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر، حالا دنبال گرفتن سهمیه آسیا برای فصل بعد است. آنها با هدف برد به آبادان می‌آیند، ولی ما هم می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و استقلال را نیز با شکست بدرقه کنیم.

وی ادامه داد: بعد از کسب چهار برد پیاپی حالا دنبال پنجمین پیروزی هستیم تا در لیگ امسال رکورد بزنیم. امسال هیچ تیمی پنج برد پیاپی به دست نیاورده است و ما می‌خواهیم با شکست دادن استقلال این رکورد را از آن خودمان کنیم. البته می‌دانیم استقلال تیمی باتجربه است و باید در این مسابقه باهوش فوتبال بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و لیاقت ما این بود که بیشتر امتیاز بگیریم. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم. حق صنعت نفت بیش از اینهاست و امیدوارم این تیم فصل بعد برای برای آسیایی شدن بجنگد. ما و هواداران امیدواریم که برای فصل آینده تیمی قوی‌تر از امسال داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.