نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان به مصاف پاختاکور رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

برانکو ایوانکوویچ که در این بازی، ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور را برای سرخپوشان در نظر گرفته بود شروع خوبی داشت تا میزبان را مجبور به دفاع کند اما رفته رفته شاگردان آرولادزه کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کنند.

این تیم در نیمه اول صاحب دو موقعیت خیلی خطرناک شد که در دقیقه ۱۳ ضربه مهاجم این تیم به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت و چند دقیقه بعد هم ضربه بازیکن پاختاکور را بیرانوند به طور ناقص دفع کرد.

در دقیقه ۴۱ پرسپولیس این شانس را داشت که دروازه میزبان را باز کند که ضربه علیپور را دروازه بان پاختاکور دفع کرد. سرخپوشان در دقایق پایانی نیمه اول دو - سه موقعیت خوب داشتند که گلر حریف اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.