گنادی اورلوف، پیشکسوت ۷۴ ساله فوتبال روسیه و گزارشگر مشهور تلویزیونی این کشور بار دیگر توانمندی‌های سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت ۲۴ روسیه، گنادی اورلوف درباره پیروزی ۴ بر ۲ زنیت برابر سامارا در هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه و نزدیک شدن به جام قهرمانی گفت: اکنون هر بازی لیگ برتر روسیه بسیار سخت است و کسی نباید انتظار داشته باشد زنیت در بازی‌های آینده با نتایج ۳ بر صفر پیروز شود. سرگئی سماک (سرمربی زنیت) از زمان طولانی سبک فوتبال تهاجمی را در تیمش به نمایش گذاشته و در هر بازی موقعیت‌های زیادی را ایجاد می‌کنند.

این گزارشگر فوتبال روسیه ادامه داد: زوج سردار آزمون و آرتم جیوبا در خط حمله زنیت بسیار امیدوار کننده هستند. از یک حرکت سردار آزمون در محوطه جریمه سامارا و کمکی که به آرتم جیوبا کرد خیلی خوشم آمد. تمام این حرکت‌ها خیلی سریع و با سرعت بالایی صورت گرفت. این حرکت را باید در کتابچه راهنمای فوتبال بگنجانند تا ببینیم چگونه یک حرکت همزمان می‌تواند به صورت عالی از سوی ۲ مهاجم اجرایی شود. همه‌ چیز نشان‌دهنده آن است که زنیت در مسیر قهرمانی لیگ برتر روسیه پیش می‌رود.

سردار آزمون در بازی زنیت برابر سامارا ۲ گل در دقایق ۹ و ۳۰ به ثمر رساند تا به همراه فدور چالوف، مهاجم زسکا مسکو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار بگیرد. تیم زنیت نیز با ۵۷ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.