توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید می‌خواهد به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (شنبه) برتری ۲ بر صفر خود مقابل رن در فینال جام حذفی فرانسه را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کردند و در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ تن به شکست دادند و از کسب دومین جام فصل خود بازماندند، در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش در این باشگاه گفت: می‌خواهم به کارم در پاری‌سن‌ژرمن ادامه بدهم، البته برای تصمیم‌گیری زود است. باید چند روزی فکر کنم چون وضعیت ساده‌ای نیست.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن در خصوص شکست تیمش در این بازی اظهار داشت: توضیح چرایی این شکست برای من هم سخت است چون ما شروع خوبی در این بازی داشتیم، خیلی قدرتمند و سازمان‌یافته بودیم و در کنار ارائه بازی بی‌کیفیت، موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه حریف خلق کردیم. ما در جریان بازی هم موقعیت‌هایی زیادی روی دروازه رن خلق کردیم اما توضیح چرایی اُفت‌‌مان پس از اینکه در نتیجه ۲ بر صفر پیش افتادیم، واقعاً دشوار است.

توخل درباره ستاره فرانسوی تیمش که در دقیقه ۱۱۸ این بازی اخراج شد، خاطرنشان کرد: امباپه موقعیت‌های زیادی داشت که می‌توانست تعیین‌کننده باشد. او روز جمعه مشکلاتی داشت و تمرین روز جمعه را هم به دلیل مشکل عضلانی نیمه‌کاره رها کرد. شاید کیلیان به لحاظ ذهنی در شرایط خوبی نبود چون او در حالت عادی بازیکن قابل اعتمادی در چنین بازی‌هایی است. در حالت عادی امباپه تعیین‌کننده است، اما او در این بازی اعتماد به نفس لازم را نداشت و در نهایت هم اخراج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.