کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیش از دیدار استقلال و ماشین سازی تبریز از جانبازان ارتش تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

* حدود ۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*بیرون از ورزشگاه تماشاگران در حال آمدن به ورزشگاه آزادی هستند، اما مسیرهای منتهی به ورزشگاه ترافیک دیده نمی‌شود.

*تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیگیر نتیجه بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس هستند.

*مجری خانم رادیو در ورزشگاه به اجرای برنامه‌ پرداخت.

*از جانبازان ارتش به مناسبت روز ارتش تقدیر شد.

*دروازه بان‌های ماشین‌سازی اولین بازیکنانی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند.

*سیدحسین حسینی و مهدی رحمتی همزمان برای گرم کردن وارد زمین شدند. هواداران استقلال پس از تشویق حسینی به تشویق رحمتی نیز پرداختند. حسینی دست رحمتی را گرفت و به سمت تماشاگران برد تا به نوعی به دلیل اتفاقات دربی آنها را آشتی دهد.

*ترکیب ماشین‌سازی برای این دیدار اعلام شد که فرناندو دخسوس، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، فرید کریمی، رضا خالقی‌فر، احمد زنده‌روح، سعید مهری، سیدمحمد خرم حسینی، احمد مهدی‌زاده و جای کویتونگو از ابتدا به میدان خواهند رفت.

*مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، مرتضی تبریزی، آرمین سهرابیان، ایسما، مهدی قائدی، محمد دانشگر، رضا کریمی و سجاد آقایی نیمکت نشینان استقلال هستند. علاوه بر مصدومان، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر از لیست خط خوردند.

*فرشید اسماعیلی پس از مدت‌ها از سوی تماشاگران تشویق شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.