تیم فوتبال سپاهان در حالی برای بررسی چمن وارد زمین بازی شدند که تراکتوری‌ها بدون توجه به بازیکنان سابقشان، تیم محبوب خود را تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود.

در فاصله یک ساعت و نیم مانده با آغاز بازی، شاگردان امیر قلعه‌نویی برای بررسی وضعیت چمن، وارد زمین بازی شدند که هواداران تراکتورسازی با تشویق تیمشان از سپاهانی‌ها استقبال کردند.

یوکیا سوگویتا، بازیکن ژاپنی تراکتورسازی لحظاتی بعد از بازیکنان سپاهان وارد زمین شد و با شعار "سوباسا، سوباسا" تشویق شد. هواداران تراکتورسازی آنتونی استوکس، مهاجم تیمشان را نیز مورد تشویق قرار دادند.

هنگام خروج سپاهانی‌ها از زمین، هواداران تراکتورسازی با شعارهای خود به بازیکنان سابق این تیم گفتند که پوشیدن پیراهن تراکتورسازی غیرت می‌خواهد.

دقایقی بعد از خروج سپاهانی‌ها از زمین بازی، جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی برای بررسی شرایط چمن وارد زمین شد که با ابراز احساسات و تشویق هواداران مواجه شده و به آن‌ها پاسخ داد.

در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به بیش از ۳۵ هزار نفر رسیده است.

حدود ۲۰ هوادار تیم سپاهان نیز برای تشویق تیم خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کرده‌اند. سکوی طبقه دوم سمت جایگاه به این هواداران اختصاص داده شده است.

سکوهای زیر جایگاه و مقابل جایگاه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در فاصله یک ساعت مانده به آغاز بازی پر شده و هواداران تراکتورسازی در حال پر کردن سکوهای پشت دروازه هستند. با نزدیک شدن به زمان آغاز دیدار هواداران با سرعت بیشتری وارد ورزشگاه می‌شوند.

محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی در میان تشویق هواداران این تیم وارد ورزشگاه شد. وی با حضور در کنار سکوها به ابراز احساسات تراکتوری‌ها پاسخ داد. محمدرضا اخباری نیز با استقبال ویژه تماشاگران این بازی وارد زمین شد.

روی تاوارز، مربی سابق دروازه‌بانان تراکتورسازی زمان ورود به زمین با محمدرضا اخباری خوش‌وبش کرد. در زمان حضور در اخباری در تراکتورسازی، تاوارز مربی وی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.