کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مدیرعامل باشگاه قول داد که بازیکنان قبل از عید پول بگیرند و دست خالی به خانه نروند.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکستن اعتصاب توسط بازیکنان پارس جنوبی جم گفت: قرار بود که بعد از بازی با نساجی قسمتی از حق و حقوق ما پرداخت شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. در نهایت آقای رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم) در صحبتی که با بازیکنان داشت، قول داد که باشگاه تا قبل از عید حق و حقوق ما را پرداخت خواهد کرد تا کسی دست خالی به خانه نرود. ما هم امیدواریم که این مشکلات برطرف شود.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی در کشور طوری است که اکثر تیم‌ها مشکل مالی دارند و در لیگ برتر هم به غیر از چهار پنج تیم بقیه تیم‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. متأسفانه در ایران نام فوتبالیست‌ها بد در رفته است که درآمد زیادی دارند در صورتی که برای خیلی‌ها این‌طور نیست. خیلی از بازیکنان در طول فصل نمی‌توانند مبلغ قراردادی را که امضا کرده‌اند، دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط پارس جنوبی جم در لیگ امسال و هدف‌گذاری این تیم برای پایان فصل تصریح کرد: ما فصل گذشته در رده پنجم قرار گرفتیم و در این دو سال همیشه هدف‌مان این بوده است که فوتبال باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. امسال هم دنبال این هستیم که جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم، این در حالی است که تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان هزینه زیادی انجام داده‌اند و پدیده هم شرایط خوبی در جدول دارد. امیدوارم در پایان لیگ یک رتبه خوب را به دست بیاوریم.

توضیح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مشکلات مالی باشگاه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.