کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با برتری در نیمه نهایی لیگ برتر راهی فینال مسابقات شدند.

به گزارش ایسنا، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز (پنج‌شنبه) در اصفهان و تبریز آغاز شد و تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون با برتری مقابل حریفان به فینال راه یافتند.

گیتی پسند که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حفاری اهواز شکست خورده بود در دیدار برگشت که امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و در با تفاضل گل بهتر راهی فینال شد.

مهدی جاوید در این بازی هت تریک کرد تا با ۳۶ گل و رسیدن به رکورد دو فصل پیش خود در آستانه کسب عنوان آقای گلی برای سومین سال پیاپی قرار گیرد.

در دیگر بازی نیز مس سونگون در حالی که با نتیجه ۴ بر ۳ در بازی رفت برابر سوهان محمدسیما قم پیروز شده بود با تساوی سه بر سه در بازی امروز، فینالیست شد.

برنامه فینال لیگ برتر فوتسال:

بازی رفت- جمعه ۱۰ اسفند؛ ساعت ۱۶ مس سونگون- گیتی پسند اصفهان

بازی برگشت- جمعه ۱۷ اسفند؛ ساعت ۱۶ گیتی‌پسند اصفهان- مس سونگون

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.