سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: نکته ای که فراموش کردیم این بود که بتوانیم گل های سوم و چهارم را وارد دروازه حریف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طی آن شاگردان وینفرد شفر موفق شدند ۲ بر صفر حریف را شکست دهند. عماد میرجوان(۱۱ - گل به خودی) و آیاندا پاتوسی(۳۸) برای استقلال گل زدند.

وینفرد شفر پس از این دیدار گفت: قبلا هم گفته بودم که حریف بسیار قدرتمندی داشتیم و باید با بیش از صددرصد توانمان تلاش می کردیم برای این پیروزی. نکته ای که فراموش کردیم زدن گل های سوم و چهارم بود. هر چه بود تمام شد و خوشحالم که به برتری رسیدیم.

وی در مورد درخشش پاتوسی در این دیدار نیز گفت: وی بازیکن بسیار خوبی است و قبلا عملکرد او را دیده بودم. به همین خاطر از مدیرعامل باشگاه خواستم که او را به تیم ما بیاورد. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هم خسته بود و تعویض شد چون برای ۹۰ دقیقه آماده نیست. با ایشان کار می کنیم و فکر می کنم که در دو هفته آینده به شرایط مطلوب خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.