کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای اینکه چنین بردی را کسب کنیم همه اعضای تیم و همچنین تماشاگران نهایت تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اشکان دژاگه با ابراز خرسندی از برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: سه امتیاز این بازی خیلی ارزشمند بود و خوشبختانه با تلاش زیاد توانستیم آن را به دست آوریم. امروز بازیکنان در زمین با تمام وجودشان جنگیدند و این سه امتیاز به راحتی به دست نیامد.

وی در مورد گلی که به ثمر رساند یادآور شد: این گل حاصل تلاش همه بازیکنان بود. به عقیده من همه پشت تیم بودند از هواداری که در سرمای شدید به ورزشگاه آمد و بازیکنانی که در زمین با تمام وجودشان جنگیدند. برای اینکه این بازی را ببریم همه یک‌دل بودیم و این مسئله خیلی اهمیت دارد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره جوی که در ورزشگاه یادگار امام(ره) بود و آیا چنین جوی در جای دیگر دیده بود، خاطرنشان کرد: واقعاً جو عالی بود. من وقتی خودم نزدیک ورزشگاه شدیم و دیدم که تماشاگران با چه شور و اشتیاقی و در سرمای شدید به ورزشگاه می‌آیند فیلم و عکس گرفته و برای دوستانم ارسال کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.