لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش مقابل پارما ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وسوم سری A ایتالیا به لطف گل دقیقه ۷۹ لائوتارو مارتینس میزبان خود، پارما را با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما این پتانسیل را داریم که بر لحظات دشوار غلبه کنیم. گاهی اوقات اما نمی‌توانیم فشاری را که دیگران بر دوش ما می‌اندازند را کنترل کنیم.

وی افزود: این بار اما در زمین سازمان‌یافته بودیم. پارما سعی کرد در نیمه اول دروازه ما را باز کند، اما ابتکار عمل لازم را نداشت. وقتی مجذوب پاس دادن بازیکنان پارما بشوید، توپ را از دست می‌دهید و ناگهان خودتان را در موقعیت‌ ضدحمله خطرناکی از سوی آنها می بینید.

سرمربی اینتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از هافبک بلژیکی‌اش پرداخت که پاس تک‌گل این بازی را برای برای لائوتارو مارتینس ساخت. اسپالتی در این باره گفت: ناینگولان برخی از ویژگی‌های قدیمی یک هافبک دفاعی بازیساز را در این بازی نشان داد و این اطمینان را به وجود آورد که بازیکنان پارما تنها راه شوتزنی برای‌شان باقی ماند که میلان اشکرینیار و استفان دی‌فری به خوبی مانع شوتزنی بازیکنان حریف شدند.

اسپالتی همچنین در خصوص بال کروات خود که پس از مختومه شدن پرونده انتقالش و چند بازی نیمکت‌نشینی در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کرد، اظهار داشت: ایوان پریشیچ قادر است با هر دو پایش بازی کند، از این‌رو باید روی بازی با پاس راست خود و زدن ضربات پایانی بیشتر تمرین کند. پریشیچ اما در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد.

وی درباره کاپیتان تیمش که در این بازی هم موفق به گلزنی نشد تا هفتمین بازی متوالی در سری A را بدون گل‌زده را به پایان ببرد، با اشاره به ماجرای نیمه‌کاره ماندن تمدید قرارداد ایکاردی خاطرنشان کرد: من هیچ مشکلی برای ایکاردی ایجاد نکرده‌ام. مسائل باید روشن شود، زیرا زمانی که کاری را نیمه‌کاره رها می‌کنید، هرگونه تفسیری می‌شود در مورد آنها کرد. مردم حرف‌هایی می‌زنند، اکنون زمانش رسیده تا بنشینیم و در مورد چیزی که لازم است، صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.