سرمربی ناپولی می‌گوید که کاپیتان اهل اسلواکی این تیم در نظر دارد فوتبال اروپا را ترک کند و دوران بازیگری‌اش را در خاور دور ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام کارلو آنچلوتی امکان دارد مارک همشیک، هافبک ناپولی که در ۱۲ فصل حضورش در این تیم در تمامی رقابت‌ها ۱۲۱ گل به ثمر رسانده است، آبی‌پوشان شهر ناپل را به مقصد یک تیم چینی ترک کند. همشیک شب گذشته (شنبه) پانصدوبیستمین بازی‌اش برای ناپولی را در تمامی رقابت‌ها انجام داد و به این تیم برای کسب پیروزی ۳ بر صفر کمک کرد.

آنچلوتی پس از این بازی، گفت: مذاکراتی در حال انجام است و ما داریم شرایط همشیک را با خود او ارزیابی می‌کنیم. این باشگاه برای همشیک احترام فوق‌العاده‌ای قائل است. او در اینجا تاریخ‌سازی کرده است و اگر بخواهد تجربه جدیدی کسب کند و ما هم تمایل داریم به او برای رسیدن به هدفش کمک کنیم.

همشیک ۳۱ ساله سال ۲۰۰۷ از تیم اسلوان براتیسلاوی اسلواکی به ناپولی پیوست و در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ به برترین گلزن این باشگاه تبدیل شد و رکورد ۱۱۵ گل دیه‌گو مارادونا را شکست و علاوه بر آن با عبور از رکورد ۵۱۱ بازی جوزپه بروسکولوتی، در ماه نوامبر به بازیکنی که بیشتری بازی را برای ناپولی انجام داده هم تبدیل شد.

کارلتو ادامه داد: ما در تیم‌مان برای همیشک گزینه جانشین نداریم اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند نقش او را با خصوصیاتی دیگر ایفا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.