کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فوتبال جهان- اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید دو بازیکن کلیدی تیمش به بازی با لسترسیتی خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش عصر روز یکشنبه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف لسترسیتی خواهند رفت، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: لسترسیتی در دفاع خوب و نفوذ به خط دفاعی آنها کار سختی است. لستر همچنین در خط حمله هم بازیکنان سرعتی دارد، از این‌رو چالش دشواری پیش‌روی ما است، اما ما چالش‌ها را دوست داریم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره مهاجم فرانسوی‌اش که به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ با منچستریونایتد تمدید کرد، اظهار داشت: مارسیال یک تمام‌کننده شگفت‌انگیز است. او توانایی بالایی دارد و بازیکنی باهوش است و می‌داند که چطور باید فوتبال بازی کند. من بازیکنان زیادی ندیده‌ام که در یک‌سوم زمین حریف چنین سرعت و تکنیکی به مانند مارسیال داشته باشند.

وی در خصوص رقابت مارسیال و مارکوس رشفورد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خط حمله سرخپوشان منچستر یادآورد شد: رقابت سالمی بین این دو وجود دارد. به هر حال مارکوس و آنتونی سال‌ها کنار هم بازی خواهند کرد و می‌توانند رابطه خود را بهتر از چیزی که هست، بکنند.

سولسشایر درباره بازی‌های دشواری که این تیم در ماه فوریه پیش‌رو دارد، گفت: ماه دشواری پیش‌روی ماست، اما ما آماده‌ایم و با ترکیب بزرگی که داریم، نگرانی نداریم.

سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت دو بازیکن تیمش که اخیراً دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم پوگبا مشکلی برای بازی کردن داشته باشد. مارسیال هم کار ریکاوری خود را ادامه خواهد داد. به نظرم هر دوی آنها می‌توانند در دیدار یکشنبه با لسترسیتی بازی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال تمدید قرارداد داوید دخه‌آ نیز گفت: باشگاه روی تمدید قرارداد چند بازیکن در حال کار کردن است. نمی‌دانم که وضعیت تمدید قرارداد این بازیکنان تا کجا پیش رفته است، اما چیزی که مشخص است این است که باشگاه منچستریونایتد به دنبال حفظ بهتری بازیکنانش است و من هم امیدوارم این اتفاق بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.