در صورتی که سرمربی تیم فوتبال اینتر در پایان فصل جامی نگیرد، از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد اعضای هیئت مدیره باشگاه اینتر روز گذشته (دوشنبه) نشستی با یکدیگر داشته‌اند و در خصوص برنامه‌ این باشگاه در نقل‌وانتقالات و آینده سرمربی این تیم صحبت کرده‌اند. طبق این گزارش استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر در این نشست گفته اینتر باید در پایان فصل جام کسب کند و تأکیدش روی قهرمانی در جام حذفی ایتالیا بوده است. این بدین معناست که در صورتی که نراتزوری در پایان فصل جامی کسب نکند، اخراج لوچانو اسپالتی حتمی به نظر می‌رسد.

اسپالتی که در اوایل فصل قراردادش را با اینتر تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد، تیم‌ تحت‌هدایتش این فصل در سری A فراز و نشیب داشته و در حال حاضر با یوونتوس صدرنشین ۱۹ امتیاز و با ناپولی دوم جدولی ۸ امتیاز اختلاف دارد و همین قهرمانی در این رقابت‌ها را دور از دسترس می‌کند. آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم حذف شدند و تنها امیدشان برای کسب جام، کوپا ایتالیا است.

گفته می‌شود باشگاه اینتر با آنتونیو کونته، سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی در حال مذاکره است و او محتمل‌ترین گزینه جانشینی اسپالتی در پایان فصل است، این در حالی است که احتمال بازگشت مورینیو به اینتر نیز مطرح است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.