کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس فوتبال معتقد است که دریافت گل بچه‌گانه مقابل ژاپن باعث فروپاشی تیم شد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست ناباورانه تیم ملی ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: ما در باد پیروزی‌های قبل خوابیده و ژاپن را دست کم گرفته بودیم. شاید در حد چین به ژاپن نگاه می‌کردیم. اوایل بازی خوب شروع کردیم و مشخص بود که ژاپن تحت تاثیر اسم ما قرار داشت اما هر چه گذشت بهتر شدند. اواخر نیمه دوم نیز بازی برابر بود اما با شروع نیمه دوم، آن‌ها عنان کار را به دست گرفتند.

او افزود: اینجا عیار تیم ما مشخص شد. وقتی بازیکنی در باشگاه خودش ثابت نیست در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرد، این اشتباه بچه‌گانه قابل جبران نیست. آن‌ هم مقابل ژاپنی که همیشه خطرناک بوده است. اشتباه کنعانی‌زادگان و بازیکنان اطراف او بسیار بچه‌گانه بود. نمی‌خواهیم یک نفر را مقصر اصلی بدانیم اما کنعانی‌زادگان نباید بازیکن ژاپن را رها می‌کرد. نمی‌دانم چرا هر چهار بازیکن ایستادند و اشتباه به این سادگی باعث شد گل اول را بخوریم. در حالی که در پنج بازی قبلی گل نخورده بودیم.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد:‌ این گل، شوک روانی بود و اعتماد به نفس بازیکنان ایران را کشت. ژاپن این تیم را برای ۲۰۲۲ آماده کرده و به جای چند لژیونر، جوان‌ها را آورده بود. ما در نیمه دوم چیزی برای گفتن نداشتیم. شاید اگر بازی ۲۰ دقیقه دیگر هم ادامه داشت، به گل نمی‌رسیدیم. حریف هم خوب بازی کرد و نشان داد که از آسیا جدا شده است. وقتی ژاپن بازی‌هایش را با یک گل می‌برد معلوم بود این تیم مرموز و خطرناک است و چراغ خاموش جلو می‌آید. ضمن این که ترکیبشان هم مشخص نبود. ژاپن تیمی بود که برنامه داشت و دیدیم که خیلی خوب در دقایق آخر بازی هم بی هدف بازی نکرد و زیر توپ نزد. حتی گل سوم آن‌ها هم روی برنامه به ثمر رسید.

ورمزیار در پایان تاکید کرد: فوتبال ایران ‌نشان داد که اگر مغرورانه قدم برداری به ضررت خواهد شد. دید ما به ژاپن غلط بود و این تیم بر خلاف این که همه می‌گفتند شانسی برای بردن ندارد پیروز شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )