سرمربی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در جریان دیدار مقابل ژاپن به دو بازیکن تیمش تذکر جدی داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، بازی تیم‌های ایران و ژاپن که از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه هزاع بن زاید العین آغاز شده با حواشی زیادی روی سکوها و داخل میدان مواجه بوده است.

* در دقیقه ۱۰ مسابقه که پس از فرصت از دست رفته سردار آزمون ژاپنی‌ها صاحب ضدحمله شدند، کی‌روش کنار خط آمد و به سردار آزمون گفت که باید زودتر ضربه‌اش را به سمت دروازه می‌زد که آزمون هم توضیح داد توپ روی سینه او بود و ابتدا می‌خواست آن را کنترل کند.

* در دقیقه ۱۲ وقتی ژاپنی‌ها از فضای خالی پشت سر رامین رضاییان صاحب موقعیتی خطرناک شدند، کی‌روش به شدت عصبانی شد و تذکری جدی به رضاییان داد که نباید پست خود را ترک می‌کرد. دفاع راست تیم ملی هم از سرمربی‌اش عذرخواهی کرد.

* مسعود شجاعی، کاپیتان اول تیم ملی که از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند مانند یک مربی کنار نیمکت نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کند.

* نواخته شدن چند سوت خطا به سود تیم ژاپن باعث شد تا اعتراض‌ها به داوری از سوی هواداران ایران به گوش برسد.

* در پی اعتراض بازیکنانی چون اشکان دژاگه و رامین رضاییان به داور، کی‌روش نیز به داور چهارم اعتراض می‌کرد.

* تماشاگران ایرانی با تشویق پرشور خود اجازه نمی‌دهند حتی برای لحظاتی ژاپنی‌ها فرصت تشویق تیم‌شان را پیدا کنند.

* کی‌روش از اواسط نیمه اول انصاری‌فرد، ترابی و غفوری را از روی نیمکت بلند کرد تا در کنار زمین بدن‌های خود را گرم کنند. این در حالی بود که آنها لباسی کاملاً همرنگ ژاپنی‌ها را بر تن داشته و در سمت زمین این تیم مشغول نرمش بودند.

* موریاسو و کی‌روش هر دو از کنار خط بازی را از ابتدا تماشا و یک لحظه هم آرام و قرار ندارند.

* بعد از اینکه داور چهارم چند بار به نیمکت تیم ایران تذکر داد، کی‌روش با احترام و لبخند سمت او رفت و سپس با انداختن دستش به دور شانه داور، سعی می‌کرد التهاب کنار زمین را کمتر کند.

* کی‌روش که از عملکرد شاگردانش چندان راضی به نظر نمی‌آمد در چند صحنه متوالی از طریق داور چهارم به قضاوت داور بازی اعتراض کرد.

نیمه اول دیدار ایران - ژاپن از نگاه آمار

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.