کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال امید معتقد است دیدار این تیم با کویت در تونمنت چهارجانبه قطر برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرانچار در خصوص بازی روز جمعه تیم فوتبال امید برابر کویت گفت: ما در مسابقه اول برابر تاجیکستان نتیجه خوبی به دست نیاوردیم و به همین دلیل در دو بازی باقیمانده باید به دنبال پیروزی مقابل کویت و قطر باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: کویت کشوری است که تجربه تعلیق را داشته و بعد از آن تیم المپیک شان اولین بازی را مقابل ما انجام می دهد. طبیعتا انگیزه های زیاد و متفاوتی دارند همچنین به دنبال کسب نتیجه مناسب مقابل ما هستند. از سوی دیگر نتیجه گرفتن برای ما هم مهم شده و به همین دلیل این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای دارد.

کرانچار در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنانش در این بازی گفت: خدابنده لو به دلیل مصدومیت در این سفر حضور ندارد. رزاق پور هم به دلیل گزیدگی یک حشره متاسفانه از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد و فعلا نمی تواند بازی کند. تعدادی از بازیکنان ما هم دچار یک ویروس مشابه هستند مثل مسلمی پور ، مهدی خانی و ساکی. طبیعتا دچار محدودیت هایی هستیم اما جایگزین های لازم را در اختیار داریم. به دنبال ارائه یک بازی خوب و البته کسب نتیجه مناسب در هر دو مسابقه پیش رو خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.