هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرد که تیم بزرگسالان این باشگاه نمی‌تواند در ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ باشگاه تمریناتش را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم بزرگسالان استقلال به دلیل نداشتن زمین خوب و باکیفیت، چند سالی است در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و اخیراً در زمین چمن مجموعه صنایع دفاع تمریناتش را برگزار می‌کند. البته قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه صنایع دفاع به پایان رسیده است و مسئولان این باشگاه مجبور هستند دوباره زمین یا مجموعه دیگری را برای تمرین آبی‌پوشان مهیا کنند. این در حالی است که باشگاه استقلال کمپ باشگاه، مجموعه مرغوبکار و ورزشگاه امام رضا (ع) را در اختیار دارد.

هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار داشت: ورزشگاه امام رضا (ع) و شهیدکاظمی طی پروژه پنج ساله به تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد. قرار است که چمن ورزشگاه امام رضا (ع) را عوض کنند، اما بارندگی‌های اخیر باعث شد که این کار کمی زمان ببرد.

وی با بیان اینکه چمن ورزشگاه امام رضا (ع) مصنوعی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است دستیار جدید وینفرد شفر، کارهای نظارتی روی آکادمی داشته باشد، تصمیم گرفته‌ایم کل آکادمی شامل تیم‌های پایه، مدارس فوتبال و ... را به این مکان انتقال بدهیم. البته مجموعه مرغوبکار را نیز داریم و از آن به نحو دیگری استفاده خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا چمن ورزشگاه امام رضا (ع) تبدیل به چمن طبیعی نشد تا تیم بزرگسالان در آنجا تمریناتش را برگزار کند، گفت: در آنجا بحث تأمین برق و خیلی مسائل دیگر از جمله نگهداری چمن مطرح بود، ضمن اینکه رفت و آمد تیم را نیز باید در نظر بگیریم. با توجه به اینکه جنوب شرق تهران منطقه‌ای فوتبال‌خیز است، مجموعه امام رضا (ع) را برای تیم‌های پایه در نظر گرفته‌ایم.

مباشری در رابطه با آخرین وضعیت چمن کمپ باشگاه (کمپ مرحوم ناصر حجازی) عنوان کرد: چمن کمپ زه‌کشی نشده است و برای تمرینات تیم بزرگسالان جواب نمی‌دهد. برای تابستان آینده هدف‌گذاری کرده‌ایم که شش پایگاه استعدادیابی در کل تهران داشته باشیم که ورزشگاه امام رضا (ع)، کمپ باشگاه و مرغوبکار جزو این پایگاه‌ها خواهند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )