همسر هافبک اینتر ادعا کرد که او و فرزندانش از سوی گروهی از هواداران این تیم تهدید شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، همسر راجا ناینگولان می‌گوید که او و دخترش از سوی آن دسته از هواداران اینتر که از دست جنجال‌های این بازیکن بلژیکی به ستوه آمده‌اند، مورد اهانت و تهدید واقع شده است.

ناینگولان اخیراً به دلیل تأخیرهای مکرر برای شرکت در تمرینات تیم فوتبال اینتر، از سوی این باشگاه مجازات و ۱۰۰ هزار یورو جریمه نقدی شد. امروز (چهارشنبه) هم اعلام شد که او از فهرست بازیکنان اینتر برای مصاف با ناپولی در هفته هجدهم سری A کنار گذاشته شده است.

ظاهراً بی‌انضباطی‌ها و حواشی فراوان ناینگولان از یک سو و انتشار یک فایل صوتی منتسب به این بازیکن بلژیکی که در آن از تمایل خود برای بازگشت به تیم سابقش رم سخن گفته است، خشم هواداران اینتر را برانگیخته و گروهی از آنها در شبکه‌های اجتماعی نه فقط او، بلکه خانواده‌اش را هم از لب تیغ گذرانده‌اند.

فوتبال جهان| تصمیم جدید اینتر پس از آخرین جنجال ناینگولان

همسر ناینگولان در صفحه شخصی خود نوشته است: بگذارید یک چیز را بگویم. در مورد تمام توهین‌ها و تهدید‌هایی که به پروفایل من رسیده است باید بگویم که من و تنها من این چیزهایی را که شما می‌نویسید، می‌خوانم و نه هیچ شخصی دیگری. چیزهایی که برای تهدید من و دخترانم نوشته‌اید واقعاً منزجر کننده‌اند!

اینتر سه زور پیش ناینگولان را به صورت موقت محروم کرد و امشب نیز بدون او به مصاف ناپولی خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.